O mně

Od roku 2018 působím v pozici krajského tajemníka politického hnutí STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ pro Zlínský kraj. Cílem mé činnosti je budovat stabilní krajskou organizaci, která se může opřít o rozrůstající členskou základnu, pevnou strukturu oblastních sdružení a tvorbu regionálních i celostátních témat. Mám za sebou zkušenosti z komunálních, krajských, senátních, sněmovních i evropských voleb. V krajských a sněmovních volbách se jednalo a aktuálně nyní jedná o pozici hlavního volebního manažera.

Jsem organizační typ, v roce 2011 jsem založil networkingový klub, kde jsem měsíc co měsíc připravoval společenské večery pro přibližně 200 členů. Tyto zkušenosti jsem následně využil právě v hnutí STAN. Má každodenní agenda, ale i dlouhodobější cíle vychází z koncepční práce. Velmi často postupuji dle metodiky Prolínání. Této metodice se věnuji také v rámci své druhé autorské publikace, na které aktuálně pracuji. Tvůrčí psaní je pro mě společně s mou rodinou vítanou oázou při jinak náročných pracovních dnech.  

Životopis

Bc. Aleš Durďák, 1985*


Osobní motto

„Ptáte se na tajemství? Má jediné jméno. - Znovu!“ (Alfred Strejček)


VZDĚLÁNÍ

1998 - 2006 Víceleté Gymnázium Uherské Hradiště,

2007 – 2010 UTB Zlín, Fakulta multimediálních komunikací, obor Mediální a komunikační studia


PROFESNÍ PORTFOLIO

01/2009 – 06/2010 Marketingový specialista, SYNOT holding, Uh. Hradiště

Pro SYNOT holding jsem se vykonával mediální služby (monitoring, příprava PR článků, příprava marketingových strategií). Tuto pracovní činnost jsem vykonával během posledního semestru studií na vysoké škole.


01/2013 – 06/2013 Marketingový specialista, Imperial Media s.r.o., Uh. Hradiště

U zaměstnavatele jsem se staral o klientské portfolio. Náplní práce byla tvorba a realizace marketingových kampaní pro vytipované klienty.


06/2013 – současnost školící a konzultační činnost

Konzultační a školící činnost jsem z hlediska marketingu a PR zaměřil především na střední školy a posléze také na základní školy. V roce 2019 jsem se stal držitelem akreditovaného programu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků

(DVPP) se jedná o certifikované školení Metodika práce s komunikačními technologiemi

pro potřeby školy (MSMT- 32038/2017-1)

V tomto směru jsem jim by nápomocen z hlediska náboru nových žáků (krátkodobější horizont) a také z pohledu souhrnné prezentace školy vůči veřejnosti (dlouhodobější horizont). Z nashromážděných zkušeností a příkladů z praxe vyšla na sklonku roku 2019 publikace Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích v nakladatelství Computer Media s.r.o.. V rámci konzultační činnosti jsem mimo školství spolupracoval se zástupci soukromého sektoru.


JAZYKOVÉ SCHOPNOSTI

Deutches Sprachdiplom (mezinárodně uznávaná zkouška z německého jazyka)

Anglický jazyk aktivně