Slavné ženy nedávné minulosti - jak by dnes kralovaly sociálním sítím?

Slavné ženy nedávné minulosti - jak by dnes kralovaly sociálním sítím?

před 2 roky, 23.8.2017

"Běda člověku, který má jen jedinou myšlenku, zvláště pokud jde o ženu", říkala slavná italská novinářka margherita sarfattiová. následující blog bude patřit něžnému pohlaví. naleznete zde odpověď na otázku, jak by marketingově MOHLY uspět slavné ženy minulosti, kdyby se narodily do internetové doby.

Mileniáni a kustomizace. Zaměřeno na automobily.

Mileniáni a kustomizace. Zaměřeno na automobily.

před 2 roky, 20.8.2017

V DRUHÉ ČÁSTI TÉMATU KUSTOMIZACE (individuální přízpůsobení produktu potřebám zákazníka) JSEM SE ZAMĚŘIL NA AUTOMOBILOVÝ PRŮMYSL. na ukázkách zjistíte, že kustomizace pomáhá pouze některým automobilkám, většině spíše škodí.

Některé produkty přitahují zákazníky jako magnet. V čem je to kouzlo?

Některé produkty přitahují zákazníky jako magnet. V čem je to kouzlo?

před 2 roky, 16.8.2017

Dnešní téma bych věnoval produktům a jejich propagaci a zamyslel se nad tím, jaké je tajemství atraktivity některých produktů. nedávno se mě známá zeptala: "Naše instituce není pro veřejnost tak zajímavá, my prostě nejsme jako apple. co s tím? chceme být vnímáni jako úspěšná instituce." situaci jsme následně rozebrali a shodli se na tom, že zákazníka primárně nepřitáhne produkt, ale emoce s ním spojená.

BOD ZLOMU - 14dní, které změnily můj LinkedIn

BOD ZLOMU - 14dní, které změnily můj LinkedIn

před 2 roky, 13.8.2017

Když jsem přesně před dvěma týdny začal aktivně pracovat s linkedinem, měl jsem několik očekávání. Především jsem chtěl ostatním předávat zkušenosti ze svého oboru, navazovat zajímavá pracovní partnerství a zároveŇ SI vyměňovat zkušenosti. očekával jsem, že to bude běh na dlouhou trať. Dost jsem se ALE zmýlil! ve skutečnosti jsem vše, co jsem chtěl, ZÍSKAL během 14dnů. a JAK SE MI TO POVEDLO?

Jak pracovat s ad hoc příspěvky na sociálních sítích?

Jak pracovat s ad hoc příspěvky na sociálních sítích?

před 2 roky, 9.8.2017

AD HOC PŘÍSPĚVEK JE ÚČINNÝM DOPLŇKEM VAŠÍ OSOBNÍ nebo firemní PREZENTACE v rámci online marketingu. u nahodilých příspěvků je NEJDŮLEŽITĚJŠÍ mít CIT pro Rozpoznání toho "správného" obsahu, KTERÝ VÁM MŮŽE přinést řadu benefitů.

Mileniáni a rychlost komunikace

Mileniáni a rychlost komunikace

před 2 roky, 6.8.2017

Internet se čím dál víc stává místem zkratek, což je neodvratný trend, jehož následkem je důraz na větší rychlost, ať už po stránce vyjadřování, tak také z hlediska "vstřebávání" obsahu. Pokud nechcete, aby vám ujel vlak, měli byste Tuto novodou "morseovku" efektivně ovládat.

Mileniáni a kustomizace

Mileniáni a kustomizace

před 2 roky, 2.8.2017

Kamarádka Jana si mně postěžovala: “Já těm dnešním mladým skutečně nerozumím. Vezmi si za příklad mého bráchu...,” mluvila ke mě s rozhořčením nad svým o několik let mladším sourozencem, který právě prochází ranou pubertou a evidentně hledá své postavení ve společnosti. Jana ve své nevoli pokračovala: “Je úplně nemožnej! Na rodinnou oslavu přišel v roztrhanejch džínsech a tričku, až jsem se za něj sama styděla. Nedokázal si nechat vymluvit, že takhle jít nemůže! Fakt už doma nevíme co s ním...”

LinkedIn - jak jej správně využít?

LinkedIn - jak jej správně využít?

před 2 roky, 29.7.2017

Na sociálních sítích objevíte dvě skupiny lidí. Tu první, tvořenou nastupující generaci mileniánů, kteří pracují se sociálními sítěmi přirozeně bez většího přemáhání a s přehledem si dokáží poradit s moderními technologiemi. a druhou skupinu, kterou tvoří zástupci o generace starší, jež se potýká s něčím novým, na co je třeba si zvykat a přizpůsobovat se.